Translate

úterý 18. prosince 2012

3. adventní víkend - střípky předvánoční nálady


 Tak se opět nebudu chlubit cizím peřím, tímto krásným adventním perníkovým věncem jsem byla obdarována a na třetí adventní víkend jsem pak zapálila 3 svíčky - je to krásná jemná práce zkušené pekařky....



Tak je napečeno, slepeno, ještě dozdobit čokoládou a oříšky....




     Loňské tvoření - šitý zvoneček


A vzpomínky na dětství, na babičku, kdy mi každý rok pekla perníkovou chaloupku, zdobila jsem jí loupanými mandlemi a pak je kolem vánoc z chaloupky ozobávala...takže letos jen tak v rychlosti a od oka jsem si střihla chalupu z perníku...




Synáček donesl něco uloveného - bude na slanince nebo na vínu....častěji než jednou za rok bych ho škubat nechtěla, všude je peří a nakonec je z bažanta taková "malá křepelka"....




Žádné komentáře:

Okomentovat