Translate

neděle 25. listopadu 2012

Provence 2013...ochutnávka



 .... Malá ochutnávka z Provance 2013...z kalendáře, který jsem si z Francie z oblasti Provence dovezla. Dlouhé roky jsem podvědomě /teď už vím proč:-)/ bojkotovala Francii. Cestovala jsem různě po okolních zemích, různě po Evropě, ale Francii jsem se vyhýbala. Loni jsem vyrazila do Francie do Bretaně a letos do Provance.

Na tuhle krásu je třeba dozrát, jako "mladá koza" bych všechnu tu krásu určitě neocenila.

      Kdo tuto nádheru navštívil, ten pochopí, jak jednochudé je propadnout nádheře a atfosféře těch míst a vůni levandule..Proto jsem se rozhodala sem dát pár příspěvků i na toto téma.

      Kousek Provance jsem si dovezla i domů - kytice levandule, jak té pěstované na polích, tak té divoké z kopců, levandulová mýdla, provensálké koření, spoustu fotek nádherných zákoutí. Ráda se o ně s vámi budu postupně dělit....



     Opravdu ty pole takhle vypadají a co mi udivilo, každé to pole má trošku jinou barvu té levandule...některé je více do modra, jiné více do fialova...je to úžasný zážitek stát uprostřed pole, cítit vůni levandule, cítit žár léta a slyšet bzucící včely na květech levandule.




      Dole na obrázku je cikáda


Žádné komentáře:

Okomentovat